Comandă online mâncarea ta preferată, simplu şi comod

Alimente Perfecte pentru un Boost de Energie

19-Jun-2018, autor: Adriana Drăguț

Mâncarea poate să fie cel mai puternic aliat pentru echilibrul tău fizic și psihic. Totuși, deseori ajungi să simți că mâncarea devine o bătaie de cap sau chiar un dușman. Ajungi să te simți obosit după anumite mese sau rămâi în pană de idei și nu știi ce să mai mănânci. Mesele de zi cu zi ajung să fie văzute ca o sarcină ce trebuie îndeplinită dar care ne dă bătăi de cap. Cu puțină atenție în zona alimentației, îți poți transforma mâncarea din povară în sursă de energie și bucurie. Uite ce alimente ar trebui să alegi pentru a primi un boost de energie de la fiecare masă:

Afinele. Conțin multiple vitamine și fibre ce îți oferă energie timp de câteva ore după ce le consumi. Le poți combina cu iaurt și miere pentru un mic dejun delicios și sănătos.

Spanacul. Este o bogată sursă de fier și îl poți combina în salate variate.

Somonul. O sursă importantă de proteine, omega-3 și B6. Servește o porție de somon alături de orez sau broccoli și vei beneficia de o masă pe cinste.

Portocalele. Vin cu o cantitate bogată de vitamina C și fibre. Alege acest gen de fructe și te poți bucura de un desert sănătos și energizat.

Ouăle. O importantă sursă de proteine și amino acizi. 97% din substanțele conținute de ou sunt absorbite de corpul nostru, deci vom beneficia din plin atunci când alegem să consumăm acest aliment.

Mierea. O lingură de miere este cel mai bun energizant ce vine direct din natură. E un ingredient minune ce îți oferă energie o perioadă îndelungată.

Iaurtul. Este bogat în magneziu și calciu și îți recomandăm să apelezi la el pentru o gustare sănătoasă. Combină iaurtul cu fructe proaspete sau uscate, miere și fulgi de ovăz și vei avea un mic dejun ce te va umple de energie pentru câteva ore bune.

Migdalele. Ține o pungă de migdale la îndemână pentru momentele când simți că ai nevoie de o gustare rapidă și extra energie.

(Vazut de 34 ori, 1 vizite azi)
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone