Comandă online mâncarea ta preferată, simplu şi comod

Trucuri Alimentare Pentru o Bună Dispoziţie

1-Mar-2018, autor: Adriana Drăguț

Mâncarea ne poate fi cel mai bun aliat atât pentru echilibrul fizic cât şi pentru cel psihic. E important să înveţi să găseşti alimentul potrivit pentru a combate stările psihice şi emoţionale mai greu de gestionat. O sa-ti sugeram câteva trucuri în acest sens!

Eşti Stresat? Alege Ciocolata!

Aceasta ajută la reducerea hormonilor de stres. Poţi opta pentru ciocolata neagră dacă vrei acelaşi efect dar cu un număr redus de calorii. Ţine un baton de ciocolată la îndemână pentru acele ore din zi când ştii că nivelul tău de stres va atinge cote mai ridicate.

Nu ai Energie? Alege Spanacul!

Alimentele bogate în acid folic, precum spanacul, te vor ajuta să ai o stare optimă de energie şi îţi vor creşte capacitatea de concentrare.

Eşti anxios? Mănâncă Somon!

Somonul este bogat în omega-3 şi te va ajuta să îţi reduci nivelul de anxietate. Nu îl subestima înainte să îl încerci!

Eşti trist? Bea lapte!

Stările depresive şi apatice se datorează deseori deficienţei de vitamina D. Consumă lapte regulat şi îţi poţi îmbunătăţii considerabil starea.

Eşti furios? Consumă ceai verde!

Ceaiul verde are un efect calmant în cel mai scurt timp. El nu îţi va provoca stare de somnolenţă ca alte ceaiuri ci îţi va da o stare de echilibru şi calm.

Eşti supărat şi obosit? Mănâncă un măr cu unt de arahide.

E o gustare delicioasă iar ambele ingrediente îţi vor ridica nivelul de energie deoarece conţin zahăr, grăsimi bune şi vitamine.

Evită să te lasi copleşit de stările proaste de dispoziţie sau să apelezi imediat la ajutorul medicamentelor. Cel mai înţelept e să laşi alimentele sănătoase să te umple de energie şi să îţi regleze hormonii responsabili cu starea de spirit în care te găsești. Cheia este să te documentezi despre alimentele care îţi pot fi cel mai bun aliat în fiecare situaţie.

(Vazut de 60 ori, 1 vizite azi)
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone