Comandă online mâncarea ta preferată, simplu şi comod

Idei pentru o alimentaţie mai echilibrată

16-Jan-2018, autor: EuCeMananc

 Idei pentru o alimentaţie mai echilibrată

 idei pentru o alimentatie mai echilibrata

Toţi susţin că au cheia succesului şi dieta ideală pentru tine. Deseori efectele pozitive sunt pe termen scurt şi frustrarea rămâne cu noi pe termen lung. Nu ai nevoie de o dietă sau o listă cu lucruri permise şi lucruri interzise. Nu e corect faţă de tine să te supui unei presiuni exagerate şi să ai aşteptarea că vei implementa o mulţime de schimbări brusc şi că le vei menţine pe termen lung.

Noi îţi sugerăm în primul rând o schimbare de perspectivă şi o atitudine blândă şi plină de înţelegere faţă de propria persoană. Încercarea cea mai mare este poate să ne iertăm pentru alegerile greşite din trecut şi situaţia în care ne-au adus acestea. Dar numai prin acceptare putem încerca să schimbăm direcţia în care mergem cu o inimă împăcată. Primul pas constă în mutarea de la vină şi reproşuri la o atitudine empatică şi plină de compasiune faţă de propria persoană.

Mută focusul de la restricţii la alimentele sănătoase.

Menţinerea lucrurilor nesănătoase în minte ne face doar să fim şi mai atraşi de ele şi să încercăm constant să le gustăm măcar. E mult mai important să ne focusăm pe alimentele sănătoase şi să ne documentăm constant în zona asta. Aşa vom avea şansa să ne bucurăm de gusturi şi arome noi şi scade riscul de a reveni la alimentaţia nesănătoasă.

Încearcă să îţi dezvolţi curiozitatea.

Mergi la restaurante noi, caută constant reţete noi, întreabă persoanele din jurul tău care sunt alimentele lor preferate. Curiozitatea te poate duce spre alimente sănătoase nedescoperite până acum şi spre reţete sănătoase ce te vor surprinde.

Ţine un jurnal al alimentaţiei tale.

Principalul lucru ce ar trebui să îl notezi în jurnal este o notă de la 1 la 10 pentru satisfacţia ce o simţi legat de alegerile alimentare din ziua respectivă. Analizează ce îţi provoacă un nivel crescut de satisfacţie şi alege acele ingrediente şi reţete din nou.

Ține minte să nu te mai focusezi pe alimentele nesănătoase, să nu te mai gândești constant la ce nu ar trebui să consumi. Începe să te gândești la ce alimente sănătoase te ajută să te simți mai bine în corpul tău și cu siguranță vei reuși să ai o alimentație mult mai echilibrată. 🙂

(Vazut de 554 ori, 1 vizite azi)
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone