Comandă online mâncarea ta preferată, simplu şi comod

satioase-sanatoase

Sățioase și sănătoase – 5 gustări binevenite între mese

12-Nov-2015, autor: EuCeMananc

Dacă ar fi să descriem mâncarea perfectă, ar suna ceva de genul: gustoasă și sănătoasă, dar și capabilă să ne țină foamea în frâu câteva ore.

Am selectat pentru voi cele mai sățioase – și sănătoase – gustări pe care le putem consuma între mesele principale, chiar dacă suntem la dietă, pentru că sunt slabe în calorii:

1. Cartofii fierți sau copți
Mulți dintre noi evităm cartofii din cauza faptului că sunt bogați în carbohidrați. Totuși, fie copți sau fierți, aceștia sunt încărcați cu vitamine, fibre și minerale. Rezultatul? Ai parte de energie constantă, în timp ce te bucuri de senzația de sațietate.

2. Ouăle
Ouăle se numără printre puținele alimente cu o proteină completă, ceea ce înseamnă că au în compoziție cei 9 aminoacizi esențiali, substanțe pe care organismul nostru nu le poate produce.

Odată digerați, acești aminoacizi declanșează eliberarea hormonilor din intestin care suprimă pofta de mâncare.

3. Prunele uscate
Dacă preferi o gustare dulce și sățioasă, prunele uscate sunt o alegere mai mult decât inspirată. De ce? Pe lângă virtutea de a ne alunga foamea, prunele uscate ajută la întărirea oaselor (au un conținut ridicat de potasiu), elimină toxinele (datorită beta carotenului) și ne ajută mult în dietă grație numeroaselor fibre solubile pe care le conțin.

4. Salate din fructe și legume
Când ți se face foame, mănâncă legume sau fructe – sunt sărace în calorii și ne dau senzația de sațietate pentru mai mult timp.

Când vine vorba de salate din fructe și legume, avem de unde alege – combinațiile sunt foarte variate, le putem prepara foarte rapid, sunt delicioase și ne mențin în formă.

5. Iaurtul grecesc
Consumul de proteine din lapte crește sațietatea, reduce aportul alimentar și menține echilibrul cantității de zahăr din sânge. Dintre toate lactatele, iaurtul grecesc pare să iasă cel mai mult în evidență.

Acesta are în compoziție mult mai multe proteine față de lactatele tradiționale, și mult mai puțin zahăr decât iaurtul obișnuit.

Acestea sunt câteva dintre cele mai sațioase alimente pe care le poți, între mesele comandate de pe EuCeMănânc.ro

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone